wtorek, 31 sierpnia 2010

Nike Triax Fury 100 Stijl Watch, Zwart / Light Graphite (Sport)

Ik doorzocht alle plaatselijke winkel en zocht het web op zoek naar de juiste sport te kijken na mijn Timex brak. Ik heb specifiek de benodigde tijd en datum weergegeven zonder enige extra knoppen te drukken. Ik besloot dat ik niet kon vinden van een Timex die ik graag, dus ik begon te kijken naar de Nike horloges. Dit horloge ziet er geweldig uit op. Het gezicht is iets groter dan ik zou willen, maar hij ziet er nog mooi op. Het is groter dan de meeste vrouwelijke horloges, maar kleiner dan de meeste mannelijke horloges. Dit horloge heeft vele functies die ik niet nodig, maar wat ik moeten doen is weergegeven op het hoofdscherm. Een andere leuke functie van het ontwerp is dat de lus die aan het einde van de overtollige band heeft een pen en gat stijl, zodat ze blijft in de lus en komt niet uit en hangen naar beneden. Gelukkig het horloge de tijd was al op de juiste manier, want er waren geen instructies opgenomen om me te vertellen hoe het horloge in te stellen. Ik heb van de drukte alle knoppen, maar nog steeds niet weet hoe het werkt erg goed. Ik gaf hem 4 sterren, omdat ze niet leren hoe je op de watch or use zeer snel easy, although ik heb de achterkant van de lichte and zilveren knop aan de voorkant van het horloge is actually een toets, om "tijd 2. " Algemeen ben ik tevreden met mijn aankoop.
postcode dating
www postcode dating nl
postcodedating

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz